Úvod » E-shop - Reklamační řád, travnik-realizace.cz

Reklamační řád e-shopu společnosti MLD s.r.o.

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníky při uplatňování případné reklamace zboží, které bylo nakoupeno v e-shopu společnosti MLD s.r.o.


PREVENCE

  1. Při výběru zboží je důležité, aby výrobek, který si zákazník vybere, přesně splňoval jeho požadavky a odpovídal jeho potřebám.
  2. Je velmi důležité, aby zákazník po celou dobu užívání zboží dbal na pravidla užívání zakoupeného zboží.
  3. Pro zachování kvality zboží je důležitá správná údržba a uskladnění. Nevhodná údržba a uskladnění zboží zkracuje jeho životnost, funkčnost a odolnost.

Při převzetí zásilky je odběratel povinen zásilku důkladně zkontrolovat. V případě porušení obalu zásilky je nutné sepsat protokol o škodě a to ve spolupráci s řidičem, nebo s pracovníkem České pošty, na jehož základě bude řešena případná reklamace. Pokud zásilka vykazuje zjevné vady, např. poškozený obal zásilky, je odběratel oprávněn takové zboží nepřevzít a s řidičem, případně s jiným zástupcem přepravní společnosti sepsat protokol o nepřevzetí zásilky a následně o této skutečnosti informovat dodavatele, společnost MLD s.r.o.. V případě objevení vady na zboží, která vznikla přepravou, je povinností zákazníka kontaktovat dodavatele neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky. V opačném případě se kupující vystavuje nebezpečí, že nebude jeho reklamace uznána.

Zakoupené zboží je možné v souladu se zákonem bez uvedení důvodů vrátit do 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě, je nutné postupovat dle níže uvedených podmínek a při jejich splnění získává kupující nárok získat zpět hodnotu zboží a to ve výši v době nákupu.

Při vrácení zboží  bude kupujícímu příslušná částka vrácena převodem na jeho účet. V tomto případě důrazně žádáme kupující, aby zboží neposílali zpět bez předchozího oznámení zaslaného dodavateli prostřednictvím e-mailu, případně telefonicky. Zboží zaslané zpět na dobírku, nebude převzato.

Při vrácení musí být zásilka kompletní,  nesmí chybět žádná její část a to včetně obalu, nesmí být jakýmkoli způsobem narušena, poškozena, znečištěna, potrhána, nebo deformována.

K uplatnění nároku na vrácení zboží je kupující povinen předložit příslušný doklad, tj. dodací list či fakturu.
Kupující může uplatnit reklamaci pouze u odesílatele zásilky.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek není možné odstoupení od kupní smlouvy akceptovat. Kupujícímu, kterému nebude uznáno vrácení zboží, bude toto zboží zasláno zpět na jeho náklady.

Pokud odběratel po převzetí zboží zjistí vady na zboží v záruční době, je oprávněn vůči dodavateli vady reklamovat.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od oznámení reklamace.

Reklamační řád je v souladu s občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Reklamaci je možné uplatnit poštou, e-mailem nebo osobně na adrese:

MLD s.r.o.
Choustníkovo Hradiště 19
544 42
tel: 776 656 562, 777 606 065
e-mail: info@travnik-realizace.cz

IČO: 25299905
DIČ: CZ25299905

Reklamace musí obsahovat následující informace:

  • název zboží
  • popis zjištěných závad
  • kopii faktury, dodacího listu, nebo jiného dokladu o zaplacení

 


krtek pro levý blok.jpg

Krtek, hryzec, hraboš?

víme jak na ně!

Mauki      

      MAUKI - oficiální distributor pro ČR 
 

Oficiální distributor
pro ČR


Celoroční plány hnojení trávníků

www.hnojenitravniku.cz


Chcete se naučit jak správně založit a udržovat trávníky?


Novinky:


Zavlažovací vaky na stromy


E-shop:

nejprodávanější zboží


Doporučujeme


Rozšířená nabídka:



Webové stránky


Mauki.jpg

www.mauki.sk

informácie pre zákazníkov
zo Slovenska


celoroční plány.jpg

trávníková hnojiva.jpg

travníkář.jpg


Garden Diamond.jpg

netkané a tkané textilie.jpg

choroby trávníku.JPG

selektivní herbicidy.jpg


techneat.jpg

Spyker.jpg

plastové obrubníky.JPG

vertikuace.jpg

garden-boom.jpg 


Partnerské weby


jednorázová prostěradla.jpg

masáže.jpg


kosmetika.jpg